روند ثبت سفارش

سوالات پر تکرار در خصوص روند ثبت سفارش و خرید کالا

۱- وارد پروفایل خود شوید.

 

ورود به پنل کاربری

 

۲- محصول مورد نظر خود را از کادر جستجوی بالای سایت یا از طریق منو ها جستجو کنید.

 

جستجوی محصول در فیدار ابزار

 

۳- پس از انتخاب محصول روی " افزودن به سبد خرید" کلیک کنید.

 

تصویر افزودن به سبد خرید

 

۴- سپس پس از اتمام انتخاب محصول، بر روی سبد خرید کلیک کرده و در صورت نیاز تعداد کالا را انتخاب و سپس برای ورود به صفحه شیوه ارسال کالا بر روی دکمه ادامه فرآیند خرید کلیک نمایید.

 

تصویر سبد خرید

 

۵- در صفحه جاری در صورت نیاز به تغییر آدرس اقدام نمایید و همینطور روش ارسال را انتخاب نمایید.

 

تصویر صفحه انتخاب شیوه ارسال محصول

 

۶- در صفحه جاری شیوه پرداخت را انتخاب نمایید و بر روی دکمه پرداخت کلیک نمایید.

 

تصویر صفحه پرداخت

 

۷- در صفحه جاری شماره سفارش شما نمایش داده می شود و شما می توانید در صورت نیاز درخواست خود را با این شماره پیگیری نمایید.

 

تصویر صفحه شماره سفارش جهت پیگیری

از یکی از روش های زیر امکان پرداخت وجود دارد.

۱- کارت به کارت ( شماره کارت 2445-3930-6975-6037 به نام هاشم حسینی راد )

۲- پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانکی

۳- پرداخت در محل (فقط برای شهر تهران)

امکان پرداخت در محل صرفا فقط برای مناطق ۲۲ گانه شهر تهران امکان پذیر می باشد و موارد زیر سبب عدم امکان پرداخت در محل می شود.

در صورتی که سفارش شما یکی از شرایط زیر را دارد ، امکان پرداخت نمودن وجه سفارش در محل وجود ندارد

مبلغ سفارش شما بیش از یک میلیون تومان باشد.

کالای شما جزء لوازم سنگین و حجیم باشد.

سفارش شما در شهر تهران بوسیله پست یا باربری ارسال شود.

  • امکان پرداخت در محل در شهر تهران و مناطق ۲۲ گانه شهر تهران امکان پذیر می باشد که کل مبلغ فاکتور از مشتری در هنگام تحویل کالا دریافت می گردد.
  • مشتریان سایر شهرها ملزم به تسویه قبل از ارسال می باشند
  • این امکان برای سفارش های با ارزش کمتر از یک میلیون تومان امکان پذیر می باشد که کالا بوسیله پیک موتوری ارسال شود
  • کالاهای ارسالی در شهر تهران بوسیله پست و باربری امکان تسویه در محل ندارند
  • مشتریان عزیز می توانند پرداخت خود را از دو طریق پول نقد و یا استفاده از دستگاه کارتخوان سیار انجام بدهند.

  • زمان ثبت سفارش در فیدار ابزار شما می توانید پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانکی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
  • جهت پرداخت شما به موارد زیر نیاز دارید
  • ۱- شماره کارت بانکی (شماره ۱۶ رقمی روی کارت )
  • ۲- رمز دوم کارت بانکی یا رمز پویا ( باید از بانک دریافت کنید )
  • ۳- CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
  • ۴- تاریخ انقضاء مندرج روی کارت بانکی

  • در حال حاضر در حال رایزنی با شرکت لندو (ایران رنتر) جهت افزودن این قابلیت به وب سایت می باشیم.

  • جهت ثبت نظر خود محصول مورد نظر را انتخاب کرده و به صفحه جزئیات محصول بروید سپس در قسمت پایین تب نظرات را انتخاب و نسبت به ارائه نظر و امتیاز نسبت به محصول
  • مورد نظر اقدام نمایید.
  •  

تصویر جهت ثبت نظر در محصولات فیدار ابزار

  • همچنین از صفحه کاربری قسمت نظرات محصول من محصولاتی که قبلا نظر داده اید مشاهده نمایید.
  •  

تصویر نظرات محصول من از فیدار ابزار

  • بله. در هنگام ثبت سفارش و وارد کردن آدرس شما می توانید نام شخص گیرنده را وارد نمایید. شخص تحویل گیرنده می بایست در هنکام تحویل کالا کارت شناسایی همراه داشته باشد.

  • بله. شما تنها میتوانید به تعدادی که هنگام ثبت سفارش به شما دسترسی داده شده است ، خرید انجام دهید.
  • خریدهای تعدادی پس از ثبت نهایی بررسی و در صورت امکان تایید خواهد شد.

  • شما میتوانید با مراجعه به ناحیه کاربری، آدرس خود را تغییر دهید.

  • شما می توانید در هنگام ثبت سفارش خود یکی از روش های زیر را جهت ارسال انتخاب نمایید.

۱- ارسال از طریق پیک موتوری (مخصوص مناطق ۲۲ گانه شهر تهران)

۲- از طریق تیپاکس ( هزینه ارسال بصورت پس کرایه )

۳- از طریق باربری و ترمینال ( هزینه ارسال پس کرایه می شود )

۴- از طریق پست ( هزینه ارسال دریافت می شود سیستمی در حدود 15 هزار تومان )

 

  • این امکان وجود دارد به علت اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه با مشکل روبرو شود، در صورت برخورد با این مشکل معمولا وجه برداشتی به طور خودکار طی ۷۲ ساعت به حساب شما واریز می شود.در صورت نیاز کارشناسان ما آماده پاسخگویی برای حل این مشکل هستند.

  • بله، در صورت نیاز به تغییر فاکتور با کارشناسان ما تماس بگیرید تا نسبت به ویرایش فاکتور شما اقدام نمایند.

  • بله، در صورت نیاز به تغییر فاکتور با کارشناسان ما تماس بگیرید تا نسبت به ویرایش فاکتور شما اقدام نمایند.

  • سفارش های ثبت شده از شنبه تا پنج شنبه در طول همان روز پردازش و ارسال می شوند و در صورت نیاز به ارسال در روز آینده با مشتری هماهنگی لازم انجام می گیرد.

  • بله، محصولاتی که در فیدار ابزار بفروش می رسد، دارای تضمین اصالت است . در صورتی که کالایی اصل نباشد در توضیحات محصول درج می شود.

  • در صورتی که سفارش شما از طریق سرویس پست برای شما ارسال شود، شماره مرسوله ۲۴ رقمی پس از ارسال برای شما از طریق پیامک ارسال می شود و شما می توانید از طریق آدرس زیر مرسوله خود را پیگیری نمایید. http://itemtracking.post.ir

  • بله، با تماس با کارشناسان فروش امکان ارائه قیمت و زمان تحویل کالاهایی که موجود نیست امکان پذیر می باشد.

  • شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.